Szanowni Państwo,
Z przyjemnością zawiadamiamy, że MEC Sp. z o.o. wprowadziła w swoim systemie informatycznym możliwość korzystania przez naszych Odbiorców z elektronicznego Biura Obsługi Klientów.
Informujemy, iż istnieje możliwość skorzystania z usługi E-faktura za pomocą wyrażenia zgody w systemie E-bok. – pozycja menu „Moje dane” zakładka „ustawienia”.
Dzięki wprowadzeniu eBOKu będą mogli Państwo w prosty sposób uzyskać informacje dotyczące:
- Rachunków i płatności –historia dokonanych zapłat oraz stan bieżący zobowiązań.
- Liczników – ewidencja odczytów licznika ciepła, mocy zamówionej oraz aktualny cennik poszczególnych pozycji faktur.
- Swoich danych– użytkownik może sprawdzić poprawność swoich danych.
- Spraw windykacyjnych – o ile została wszczęta procedura.
- Danych adresowych i kontaktów Spółki MEC.
- Wiadomości – tu znajdują się wiadomości i komunikaty wysyłane przez Spółkę.
- e-Faktury – możliwość pobrania bieżących oraz historycznych faktur w formacie pdf.
Zachęcamy do korzystania z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, które są wciąż rozwijane i rozbudowane.
Usługa eBOK-u jest BEZPŁATNA, a rejestracja jest szybka i prosta, należy:
- nacisnąć na ten link.
- wybrać „Rejestrację” i wypełnić formularz.
- w ciągu 2 dni roboczych po uprzednim zweryfikowaniu zostanie wysłany e-mail potwierdzający rejestrację z dalszymi informacjami.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące treści niniejszego pisma bardzo proszę o kontakt z pracownikami Działu Handlowego pod nr tel. 41 266 43 75 wew. 50 – 52 lub pisząc do nas.
Z poważaniem
Zarząd MEC